Veelgestelde vragen (FAQ)

Veelgestelde vragen (FAQ)

Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?

Om onze prijzen voor u zo laag mogelijk te houden, laat Diolago de producten rechtstreeks van de fabrikant of leverancier bij u leveren. De bezorging kan daarom iets langer duren dan u gewend bent.

  • Het duurt ongeveer 1–2 werkdagen voordat uw bestelling succesvol is verwerkt.

  • De gemiddelde levertijd in Nederland bedraagt ca. 4–6 werkdagen.

  • De gemiddelde levertijd in België bedraagt ca. 4–7 werkdagen.


De verwachte levertijd is verstreken, waar is mijn bestelling?

In de meeste gevallen worden bestellingen binnen de geschatte levertijd geleverd. Helaas kan een bestelling vertraging oplopen.
Heeft u 3 dagen extra gewacht na de oorspronkelijke levertermijn en heeft u uw bestelling nog steeds niet ontvangen?
Stuur dan een e-mail naar info@diolago.nl.


Hoeveel bedragen de verzendkosten?

Wanneer u bij Diolago bestelt, profiteert u altijd van gratis verzending.


Hoe kan ik mijn bestelling betalen?

Diolago biedt altijd veilige betalingen aan. Wij gebruiken de meest voorkomende betalingsproviders in Nederland:

  • iDEAL

  • Maestro

  • Visa

  • Mastercard

  • American Express

  • Bancontact

  • Google Pay

  • Apple Pay


Ik mis een aantal producten, hoe kan dit?

Sommige bestellingen worden vanwege gewichtsbeperkingen in afzonderlijke pakketten verzonden.
Om de productkwaliteit te garanderen, kunnen de producten afkomstig zijn van verschillende leveranciers.
Indien u meerdere producten tegelijk bestelt, kan het voorkomen dat de producten niet tegelijkertijd geleverd worden. Maakt u zich geen zorgen, uw bestelling is onderweg. De rest van de bestelling wordt doorgaans binnen 1 tot 3 werkdagen geleverd.


Wat moet ik doen als ik een beschadigde zending ontvang?

Helaas kan het voorkomen dat uw bestelling beschadigd raakt tijdens de bezorging. Neem in dit geval direct contact op met Diolago via info@diolago.nl.
Het is noodzakelijk om foto’s van de schade bij te voegen bij uw e-mail. Stuur het artikel niet terug voordat u de foto’s hebt gedeeld, anders kunnen wij geen oplossing bieden. Onze klantenservice zal uw bericht zo snel mogelijk behandelen en samen met u zoeken naar de beste oplossing.


Ik heb het verkeerde product gekocht, het past niet of ik wil het artikel niet meer

Neem eerst contact op met Diolago via info@diolago.nl. Wij bekijken samen wat voor u de beste oplossing is.
Als het ons niet lukt, betaalt u alleen de verzendkosten om het product naar ons terug te sturen.


Heeft u nog vragen?


Bedrijfsinformatie

  • Merk / webshopnaam: Diolago

  • Bedrijfsnaam: Toxic Dreams

  • Adres: Dirk Boutsstraat 22, 5753BD, Deurne

  • KVK: 74716344

  • BTW-nummer: NL002407479B40

  • Telefoonnummer: +31 6 39080119


Openingstijden

  • Maandag–vrijdag: 08:00–18:00 uur

  • Zaterdag en zondag: 10:00–16:00 uur

We proberen uw e-mail binnen 24 uur te beantwoorden.